ninavriendopreis.reismee.nl

Het begin:)

Heeeu,

Waarschijnlijk weet iedereen nu wel dat ik na mijn eindexamen een High School year in Amerika wil doen! Vond dat het daarom tijd werd voor een eerste blogje, aangezien ik niet iedereen snel spreek als er wat gebeurt!

Even over hoe ik erop kwam, ik had een boek gelezen over iemand die het ook had gedaan en toen begon ik er ook over te denken. Na een brochure te hebben aangevraagd want ik wou graag eerst zelf weten over het hoe en wat.. kwamen mijn ouders er vrij vlot achter want die vonden de gids tussen de post... Vanaf toen is het balletje gaan rollen, na een informatie bijeenkomst en wat twijfels heb ik me toch aangemeld, en een heeeel dik aanmeldingspakket ingevuld, Ook ben ik naar Arnhem gegaan waar ik een interview gehad heb, (in het Engels.) zo wat een drama was dat ene helft in het Nederlands en de andere helft in het Engels, maar ik denk niet dat het heel erg was? Die dag ook gelijk een lees+luistertoets gehad daar had ik geen moeite mee als we die toetsen op school zouden hebben dan heeft iedereen een dikke voldoende:).

Het hele pakket word nu gechekt door Travel Active (de reisorganisatie.) en hopelijk gaat het vlug naar Amerika:) Ik las ergens dat er begin deze week weer pakketten weggaan, maar ik weet niet of mijne daar tussen zit.

Volgens mij heb ik nu wel alles verteld? Oja als jullie me willen volgen even bij het balkje rechts je email invullen:)

xxxNinaa!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active