ninavriendopreis.reismee.nl

Een test, nieuw babykalf, en heel veel tv!

Weer een update!
Allereerst superbedankt voor alle lieve reacties! Echt dat doet me zoveel goeds!

Maandag 15 oktober:
Vandaag weer heel wat meegemaakt, de bus kwam maar van de verkeerde kant, het was ook een andere bus, daarna zijn we een rondje gereden en 10 minuten later kwamen we weer langs ons huis?! Daardoor wel bijna te laat op school, maar goed vinden we niet erg.
Bij algebra naar een filmpje over een of andere belangrijke test gekeken, dat filmpje was opgenomen in een park, achter de man die sprak lag een stelletje te vrijen. Drie maal raden waar de hele klas naar keek… Bij US history kwam ik erachter dat ik teveel werk had gedaan, het was of een zin of een tekening en ik deed both. Dus ik zeg zo “wat dus ik heb teveel werk gedaan” hele klas moest lachen, ik dus “dat is niet grappig, ik deed te veel en dat maakt me moe!” en toen moest de klas nog harder lachen. Bij weightraining had ik ook weer goede opmerkingen, we deden launches dan moet je met je lopen, bukken door je knieen en je knie bijna de grond aan laten raken. Dus de coach zegt: Nina lager, ik doe dat keurig, zegt ie ja dat is goed, ik nou het voelt niet zo goed… Weer een lachende klas en coach. De rest van de dag overleefd en toen kwam het hoor. Omdat we in de ochtend een andere bus hadden, liep ik straight (Nederlandse woord?) naar wat ik dacht onze bus was, was het dus niet, dus ik de verkeerde kant op gelopen voor de bus, en de eerste bus was al vertrokken! Maar ik was dus nét op tijd! Thuis televisie gekeken, en foto’s met Denise gemaakt, mezelf lelijk opengehaald aan het stro, me hele armen zaten onder…
’s avonds een ontbijtmaaltijd gegeten, wat wel erg lekker was!

Dinsdag 16 oktober:
Weer een schooldag, opgestaan met verschikkelijke spierpijn! We moesten gister met weightraining launches (schrijf je dat zo) doen, en echt ik kan geen trap fatsoenlijk op en af lopen, kan amper gaan zitten, moet je nagaan hoe moeilijk opstaan is! Maar ik heb volgende jaar als ik terug ben wel mooie lange slanke strakke benen!
Vandaag was de bus weer normaal. Waren we op tijd op school waar we weer alles te horen kregen over een of andere test, die hebben we morgen. Bij algebra ging ie het trouwens uitleggen, wat we kregen qua algebra. Legde die iets uit met hoeken en graden en wat dan de tegenstelling van het was en blablablablabla en zei die ja dit hebben jullie gehad in 3th grade, dat is groep 5! Daar leerde ik keersommen en staartdelingen, daar lieten ze me lekker kind zijn! Ik keek hem aan of ie gek was, hoe kan je een kind in groep 5 dit geven? Laat ze lekker kind zijn… Een ander bijzonder ding op school was, was een huilend meisje in de hal een jongen vroeg haar mee voor het kostuumbal (homecomming.) Voor de rest niet veel bijzonders, thuis waren we televisie aan het kijken toen we met hostmam meegingen naar grandparents. Er was een kalf geboren alleen zijn moeder ging dood, omdat wij hier een moeder hebben die haar kalf heeft verloren hebben we ze samen gezet in de hoop dat er wat opbloeit!
Weer thuis het presidentdebat gekeken, langer dan de vorige keer volgehouden ik viel pas 20/25 minuten later in slaap!

Woensdag 17 oktober:
De dag dat mijn lieve opa en oma 50 jaar getrouwd zijn, gefeliciteerd!
En vandaag was de testdag. Van half 8 tot kwart over 11 een of andere stomme test gemaakt! Waarvan we eerst 40 minuten bezig waren met alles te schrijven en in te kleuren. We moesten dus onze naam opschrijven en daarna de rondjes inkleuren met de letters van dat vakje… De leraar heeft zich rot gelachen om al die geërgerde zuchten van mij. Nadat we de test hadden gemaakt, die ik overigens heb verknald maar maakt niet uit want is alleen voor de colleges. Hadden we lunch, ze hadden de 1ste en tweede lunch samen gedropt in verband met die test. Na de test moesten we weer terug naar het leslokaal om een uur daar vol te maken. Bij biologie hadden we een film gekeken, of nouja ze zei als je wilt mag je slapen, dus ik heb voor het eerst geslapen op school! Was dat even fijn! Daarna twee uur basketbal gehad in verband met aangepast rooster ofzo.
Uit school televisie gekeken en de babykalf gevoerd! De moederkoe accepteert hem maar ze heeft nog niet genoeg melk dus ik gaf hem de fles, echt zoooooo schattig! De moederkoe accepteert hem trouwens zo als haar eigen kind, dat toen Angela hem wou pakken ze Angela aanviel! En nou moet je weten dat die moederkoe zo groot en sterk is dat ze een mens kan doden! Maar alles kwam goed en de babykoe had goed gedronken.
Thuis weer televisie gekeken en straks lekker naar bedje toe.

Donderdag 18 oktober:
Niet echt een heel bijzondere dag denk ik, eerlijk gezegd weet ik niet meer zo goed wat we gedaan hebben… Ik had trouwens wel een A+ voor niets doen. De kookleraar wou ons groepje net gaan uitleggen toen ie besefte dat het bijna tijd was, dus zei ie ga maar iets voor jezelf doen je hebt een 100. Oke, vinden wij dat even erg. Uit school op de bank tv gekeken, Harry potter! En daarna wezen slapen.

Vrijdag 19 oktober:
Geen bijzondere dag op school, we gingen alleen rondjes lopen bij weightraining en daarna niets doen. Zo ging het eigenlijk alle lessen wel. Dat niets doen dan, want je mag hier veel van leraren maar je moet wel blijven zitten. Tijdens biologie gepraat over spirit week, wel even gezegd dat het jammer is dat ze geen pyjama dag hebben. Zegt er een jongen “je kan elke dag in je pyjama naar school, doe iedereen.” Ja maar ik ben niet iedereen, en ga niet zomaar in mijn pyjama naar school! Uit school bankgehangen en daarna naar een stuk land gegaan van familie want er was wat ofzo, weet ik veel. Maar goed wel een prachtig uitzicht gehad dus een paar foto’s gemaakt! Daarna een filmpje gehuurd en pizza’s gehaald. Na het eten van de pizza’s gingen ze de film kijken, heb er niets van meegekregen, ik viel in slaap en werd midden in de nacht wakker op de bank. Nadat ik 5 minuten bezig was met te bedenken waar ik in god’s naam was en hoe ik er terecht was gekomen. Ik ben daarna maar in mijn eigen bed gaan liggen.

Zaterdag 20 oktober:
Lang uitgeslapen, daarna ontbeten. Vandaag zijn we wezen winkelen, maar eerst naar een woonwinkel geweest om daar weer allerlei banken uit te testen. Bij het winkelen eindelijk wat nieuwe shirtjes gekocht! Moet nog veel meer maar er is nu een begin. Ik moet wel heel snel een jas gaan vinden want met mijn natte haren zonder jas buiten wachten is geen goed idee, het gevolg is een verkoudheid en een zere keel.
Na het winkelen eten gehaald, en daar nu op aan het wachten tot het klaar is. We hadden vanavond geen plannen dus lag om half acht in bed voelde me zo beroerd… Morgen naar een festival!

Zondag 21 oktober:
Vroeg in slaap gevallen maar elk uur wakker geworden. Hallo verkoudheid. “Uitgeslapen “ tot half 12 en daarna hele dag op de bank film gekeken. We gingen niet meer naar een festival...
’s Middags met Denise in het bubbelbad gezeten en ’s avonds naar de winkel gegaan ben en jerry ijs gehaald en eten gehaald.
Dus gegeten, en nu maar lekker genieten van mij ijs! Ze hebben hier trouwens veeeeeeel meer soorten dan in NL, ik ga de chocletchip cookie deeg proberen.
Update: omg heeerlijk! Ben&Jerry zijn mijn beste vrienden.

Volgende week is homecommingweek! Dus een weekje verkleed naar school word vast een leuk verhaal!

Jullie een heel fijne vakantie toegewenst, ik heb over 20 dagen ofzo een week vrij!

Dikke kus Nina.

Reacties

Reacties

Mama

Ik ben benieuwd wat je voor die test had. Ik denk dat je meer weet dan dat je jezelf denkt. Het is alleen jammer dat het in het Engels is.
Ik denk niet dat jouw jas in het pakketje past of ik moet hagelslag eruit halen.
Wel leuk om te lezen dat het op school gezellig is.
Tot volgende week.
Liefs mama

pappa

Hee lieverd, wat een geweldig leuk stukje weer, top dat je het kalf mag voeren, kijk maar uit voor de moeder koe.
Ik ben blij voor je dat het op school zo goed gaat, gewoon lekker jezelf blijven en je best blijven doen, dan komt het wel goed.

Succes en een leuke week verder,
Xxx pappa

Lichelle en Aranka

Hey lieve Nina,
Lichelle zegt dat je wel veel in slaap valt ;-)
Je hebt toch wel een foto gemaakt van dat lieve kalfje he? Lijkt me zo lief! Mag je met homecomingweek verkleedt naar school? Lijkt me dat t iets te maken heeft met thuis komen?
Een gezellige week en dikke kus van ons
Lichelle en Aranka (van de rest vast ook maar die zijn thuis en wij zijn op de camping van m'n ouders, tis nl VAKANTIE!;-))

Marleen

Jeetje Nina, wat bijzonder dat je in de les gewoon in slaap mag vallen, of gewoon lekker niks mag doen........wat is het hier anders zeg!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active