ninavriendopreis.reismee.nl

Halloween, basketbal en spierpijn!

Hallo lieve Nederlanders,
Laten we even beginnen met waar ik zit, ik zit namelijk buiten in de kou bij het begin van het erf, te profiteren van het wifi om voor jullie deze blog erop te zetten, hoezo ik houw van jullie? Maar hier is mijn verhaal hoor!

Maandag 29 oktober:
Zozo was weer een ochtendje wel, wij staan keurig op tijd te wachten op de bus lezen we op facebook allemaal statussen van “terug naar bed, school start later” “gelukkig belde mij vriend me anders had ik voor eeuwen op de bus staan wachten” Dus ook maar even een status geplaatst met of we nou wel of geen school hebben. Blijkt dus dat hij negen uur begint omdat de stroom was uitgevallen… Terug naar huis gelopen en tv gekeken. Toen het tijd was naar school gebracht en daar aangepast rooster omdat ze ons wel alle lessen wouden geven.
Na school was het dan eindelijk tijd, basketbal try-outs! En eigenlijk dacht ik de hele dag dat ik dat nooit ging volhouden, eerst een uur basketbalklas en daarna nog van half 4 tot 6 try-outs, maar ik deed het! En ik haalde het team! Jaja na 6 jaar te hebben gekorfbald ben ik overgestapt op basketballen.
Vanaf nu hebben we elke dag (inclusief vakanties) trainen, van half 4 tot 6. En we starten morgen, als ik het goed begreep zij ie nog van dat het vandaag nog “easy” was, dus ik ben benieuwd wat me allemaal staat te wachten.
Trouwens wat ik zei over dat ik al die kipburgers er ga aftrainen, ik lieg want zit nu al weer met een halve zak chips achter me kiezen…………….

Dinsdag 30 oktober:
Pff ik heb zoveel in mijn hoofd dat ik niet meer zo goed weet wat ik vandaag gedaan heb. In ieder geval stond ik op met een spierpijn in mijn benen! Echt niet normaal! Maar de coach zij dat ik het goed had gedaan maandag, dus met practice ging ik er weer lekker tegen aan!
Uit school helemaal happy want mijn pakketje was er! Eindelijk weer heerlijk Nederlands eten! Dankjewel lieve mama!

Woensdag 31 oktober:
Halloween! Mijn Amerikaanse Halloween was niet heel bijzonder. Eerst natuurlijk school waar we wel in bijna elke les snoep kregen. En ook heb ik mensen de pepernoten laten eten, sommige vonden ze goed andere wat minder, resultaat mijn pepernoten zijn nu op… Na school weer practice vandaag wat korten in verband met Halloween maar dat betekend niet minder zwaar! Uit school gedoucht, ja mama ik douch nu twee keer op een dag, maar gebruik 1 handdoek…
’s avonds zijn we naar de grootouders gedaan om daar snoep te geven aan kinderen, je raad het al GEEN KINDEREN! Dus weer naar huis gegaan en dat was dan mijn Halloween.

Donderdag 1 november:
Vandaag opgestaan met nog steeds spierpijn, wanneer gaat dat ophouden? In de ochtend heerlijk mijn broodje hagelslag gegeten en daarna richting school. Ondertussen zijn we steeds vroeger op school want de chauffeur heeft zijn route gewijzigd, dus nu komen wij eerst op school en dan pas de basisschool, gevolg wij staan 30 minuten doelloos te wachten.
Vandaag bij koken hele les gepraat over vlees, ja erg interessant. Bij weighttraining hebben we nog steeds dat injurity dinges, ik was kapot dus lag op de grond, zegt de coach “Nina je bent van Nederland, je moet een goed voorbeeld aan ons geven hoe jullie zijn” Toen kwam ik echt met de slimste opmerking in heel mijn leven! Ik zei “Dus als ik zeg dat wij Nederlandse mensen lui zijn, heb ik het recht om niets te doen?” toen zei ie, “Nina doe gewoon je werk wil je” dus ik heb er eigenlijk nog steeds geen antwoord op… Bij basketbal klas een test gedaan voor als ik een hersenschuding krijg, dan kunnen ze zien of er daarna niet iets mis is als ik verkeerd antwoord. Nou volgens mij is er sowieso iets mis, je moest je focussen op woorden. Dus zat de hele tijd Nina kijk naar je beeldscherm, kijk naar je beeldscherm, heee daar loopt iemand! Dus die test klopt bij mij sowieso niet, vond de andere dingen belangerijker... uit school weer practice, daar wel hard gewerkt. En na practice hadden we oudergesprek kregen we de regels enz te horen. Dus niet veel bijzonders…Thuis met Denise dieren gevoerd en zielig nieuw te horen gekregen, de babykoe is overleden omdat ie terecht was gekomen onder een berg hooi... Nu heeft de koe al twee baby's verloren...

Vrijdag 2 november:
Volgens mij gaat die spierpijn ophouden, want ik werd wakker zonder spierpijn! Kreeg er later wel last van, maar goed het is een begin…
School was niet interessant vandaag, echt ik heb gewoon niets leuks te vertellen! Oja alleen dacht ik dat vandaag een speciale dag was, want er waren heel veel ballonnen op school, maar er bleken gewoon veel mensen jarig. Tja is logisch….
Vandaag ook weer practice en na practice naar huis gebracht, gestopt bij de basisschool want Erin (meisje die me thuisbrengt) moest me voorstellen aan iemand. Dus nu ken ik weer wat mensen. Thuis gedoucht en daarna met Denise de dieren gevoerd, gegeten, mario kart gespeeld en gepraat. Toen was het weer bedtijd.

Zaterdag 3 november:
heerlijk uitgeslapen, nouja eerst was ik al om 7 uur wakker dus even met mama gewhatsapd. Daarna verder geslapen en rond 12 uur mijn heerlijke ontbijt/lunch/brunch toast met hagelslag, duivenkater met veel boter en aardbijenthee met suiker! Ik kan nu echt genieten van mijn ontbijt!
Daarna hele dag bank gehangen en tv gekeken. ’s Avonds uit eten geweest bij de Mexicaan met de familie en nieuwe vriend van Emily (nummero 3, hoe kunne sommige meiden dat??), was eigenlijk niet veel aan. Als we thuis pizza hadden gegeten was het precies hetzelfde geweest…
Nu weer thuis, even mijn dagboek bijgewerkt en nu lekker slapen. Morgen nog een vrij dagje!

Zondag 4 november:
Uurtje langer geslapen vannacht, betekend wel dat ook het tijdsverschil met Nederland weer een uurtje groter is…
Wat hebben we vandaag gedaan? Nadat ik wakker en gedoucht had ben ik gewoon maar buiten rondjes gaan lopen, lekker met mijn kop in de wind helemaal niets! Dat vandaag een paar keer gedaan en voor de rest tv gekeken.
Morgen weer naar school.

Dikke kus Nina.

Reacties

Reacties

Lisa

Heey mop,

je moet niet gaan zeggen dat nederlanders lui zijn, krijgen ze een verkeerd beeld van xD en nu ga ik weer verder slapen. Xx van halfwakkere Lisa

Pappa

Hee lieve schat, leuke blog weer, heerlijk dat je in het team zit, goed hoor, en geweldig wat een super conditie al je straks hebben.
hoop dat het nu allemaal wat beter gaat lukken, we houden van je, heel veel plezier volgende week
kusjes, pappa

Edith

Ik heb respect voor je Nina, kan het niet anders zeggen!! Keep on smiling hè. Dikke kus Xx

tinus

he nina,
wat een heerlijk verhaal weer van je, en nederlanders lui?? mhmm sommige ja... maar kijk naar alle dikke amerikanen en wij zijn heel sportief, of zijn ze niet allemaal dik??
succes vandaag, ik heb nu het zelfde ritme als jou, heb nachtdiensten.

dikke kussen tinus

Mama

Hoi lieve Nina,
Goed hoor dat je in het basketballteam zit. Je zit nu wel tot 18.00 op school. Hoe ga je nu naar huis?
Heeft Erin al haar rijbewijs, je wereld wordt daar dan wel wat groter.
Hopelijk ga je je eerste wedstrijd winnen, spannend we horen van je. Zal ik furore alvast bellen dat je niet meer terug komt en overstapt op basketbal.
Veel liefs van mama.
ps heb je al een jas en hoe is het weer daar nu.

Leonie

He lieve Nina!
Gefeliciteerd met je plekje in het team!
Verder erg jammer om te lezen van het babykalf, maar het zal vast bij het harde leven van een boerderij horen...
Wat een gedoe iedere keer met dat heen en weer gereis met die schoolbus, maar gelukkig nadat je van een heerlijk Nederlands ontbijtje hebt genoten ;-))
Jammer dat je weinig van een een echt American Halloween hebt meegemaakt, het lijkt mij toch wel een van de leukste feesten daar!
Nou wijffie, goede week gewenst en vooral Have Fun!!!!
Xxx Le

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active