ninavriendopreis.reismee.nl

Geaccepteerd!

Woehoee!

Vandaag een mailtje van HS team van Travel Active gehad! Ik ben geaccepteerd

Laughing
!
Helemaal super natuurlijk! Ben ingedeeld in de staat North East daar vallen New Jersey, New York, New Hampshire, Vermont, Maine, Conneticut, Massachusetts, Delaware, Maryland & Rhode Island onder!
Dat betekend dat Ayusa (partnerorganisatie) daar het eerst een gastgezin en High School gaan zoeken!

Ik vind het helemaal te gek! zo een spannend idee dat ik in juli/augustus gewoon tien hele(!) maanden weg ben!

xxNina!

Reacties

Reacties

Jos Vriend

als vader zeg ik dat ik dit nooit goed had moeten vinden, mijn kleine meissie zo ver weg in het vreemde, wie weet waar of bij wie je terechtkomt, dan maken we ons weer vreselijk zorgen.
Als pappie zeg ik meid! wat ben ik BLIJ voor je, wat GEWELDIG, zo'n ervaring vormt je en ga je NOOIT vergeten, ik hoop dat je een VERSCHRIKKKELIJK leuke tijd gaat hebben OOOH wat vind ik dit LEUK voor je !!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active