ninavriendopreis.reismee.nl

Gastgezin!

Hallooo!

Na ongeveer 4 maanden te hebben gewacht mag ik nu eindelijk zeggen IK HEB EEN GASTGEZIN!
Ik ga wonen bij de familie Frazier bestaande uit moeder Angela, vader Michael (volgens mij word ie Mike genoemd) en dochter Emily ze is 20 jaar en woont nog thuis. Ik kom in de plaats Crandall dat ligt in de staat Georgia en het heeft iets van 4000 inwoners, ik kom te wonen op een boerderij waar ze paarden, koeien, geiten en een hond hebben! En als ik goed heb gekeken staar er een jacuzzi in de tuin!!

Ik ga naar de North Murray High School en toen ik net op de site had gekeken heb ik er gelijk zin in! ze doen echt aan alle soorten sport: cheerleaden, dansen, voetballen, rugby en echt nog veel meer! ik weet niet precies hoeveel leerlingen er op zitten maar als ik zo keek via google maps is de school wel echt heel groot!

Ik heb er echt heeeeel veel zin in! En alles is nu bijna gereed, ik heb mijn koffer, visum, voorbereidingsbijeenkomst gehad en nu ook gastgezin! Alleen nog verzekering, mijn vluchtdatum en natuurlijk nog mijn afscheidsfeestje!!

xxx Nina.

Reacties

Reacties

Leonie

He meis wat goed! Wat heb jij een super avontuur voor de boeg! Ga je het hier op deze pagina bijhouden? Want dan gaat het uiteraard de favorieten in! Nou Nina, ik wens je alvast heel veel plezier met alle voorbereidingen! Liefs, Leonie (vriendin van Brenda en mama van Jennifer dan weet je t vast weer ;-))

lauri

Yeeeeeeeah! Zo blij voor je nien! t gaat een super jaar worden! Im sure! xx

Patrick

Georgia! Ben wel eens in Atlanta geweest, maar dat is wat anders dan de rural countryside. Heel veel plezier Nina! Wanneer vertrek je?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active