ninavriendopreis.reismee.nl

Gastgezin deel 2!

Hoi mensen:)

Gastgezin deel 2, ja jullie zullen wel denken! Maar ik heb gister nog niet mijn hele familie voorgesteld, want ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een double placement heb! Dit betekend dat ik met een andere student in huis kom.

Voor mij is dat Denise ze is 16 jaar en komt uit Duitsland, na wat ik gelezen heb in haar pakket (die heb ik doorgestuurd gekregen van TA) hebben we dezelfde intresses en hobby's ook zij is dol op paardrijden dus dat we op een boerderij met paarden zitten vinden wij geen enkel probleem! Als het goed is gaan we naar dezefde school alleen weten we nog niet welke klas enzo.
Wel hebben we elkaar al gevonden op facebook en hebben net even gezellig gechat!
Ik heb net ook mijn eerste mailtje naar mijn gastgezin gestuurd, dus de eerste contacten zijn gelegd!
Nu wachten op een berichtje terug.

xx Nina!

Ps: voor de mensen die graag van mijn verhalen op de hoogte willen worden gehouden, zet even je email in het vakje rechts en je krijg keurig elke keer bericht als ik een nieuw verhaal heb geplaatst!

Reacties

Reacties

Karen

Hoi

Ik ben ben van plan volgend jaar ook naar Amerika te gaan dus ik ga je verhalen volgen zodat ik weet wat ik en beetje kan verwachten volgend jaar.
En zou het misschien mogelijk zijn om je wat vraagjes over de mail te stellen ?

Nina

Hoi Karen,
Ik heb je een mail gestuurd:)
X Nina.

Lindsey

Ben nieuwsgierig hoe het nou eigenlijk gaat, dus heb me email achter gelaten :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active