ninavriendopreis.reismee.nl

Almost there!

Haaai!

Jaja over 2 nachten is het zover! Dan vertrekt mijn vliegtuig naar The States, met mij erin! Dan begin ik aan het avontuur van mn leven, een jaar high school volgen in Amerika. Maanden ben ik met de voorbereidingen bezig geweest, maar het lijkt alsof het gisteren was.
Mensen vragen of ik al zenuwachtig ben, tja zenuwachtig soms, maar ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik straks een jaar weg ben, ondanks dat mijn koffer ingepakt is en ik al afscheid heb genomen van belangerijke mensen...

Woensdag om kwart over negen vertrekt het vliegtuig, dan verblijven we 2,5 dag in New York om op zaterdag door te vliegen naar ons gastgezin! Helaas vlieg ik niet samen met Denise naar ons gastgezin, dus ik mag de overstap alleen zien te overleven (drama!)

Ik zal later deze week wel een verhaal over New York en aankomst bij mijn gastgezin schrijven :)

xx Nina.

Reacties

Reacties

Leonie

He meis, je bent al in de states lees ik (wij waren even een weekje in Zweden). Ga lekker genieten van al het moois wat op je pad komt, voor je het weet sta je weer op het saaie Schiphol... Wij gaan je via internet trouw volgen en lekker met je meegenieten! Have fun!!!! Xxx

Jos

hé schat, alles goed gegaan?? hoe is NYC ?? drop eens wat foto's, of een link naar een site waar je ze opslaat.
hou van je, groetjes, pappa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active