ninavriendopreis.reismee.nl

Verkiezingen, footballgame en cijfers.

Halloo lieve mensen,
Ik weet het, weer een dagje te laat, maar ik plaats hem toch :)!
Maandag 5 november:
Na een verschrikkelijk saai weekend, vandaag weer school en na school weer practice! Het was vandaag eigenlijk niet echt bijzonder op school alleen het moment dat mijn vriendin echt gewoon bijna over haar nek ging nadat ik haar een droptoffee had laten eten! Ik lag helemaal dubbel! Ik heb ze ook Duivekater (op mijn manier dus deuvekater) laten zeggen, kwam er nog aardig goed uit…
Practice was gewoon hard rennen en oefenen. Na basketbal met Erin en Emma naar de basisschool gereden daar gewacht met Erin op het einde van de practice van de lagere school meiden en toen door hun coach naar huis gebracht. Geen idee waarom maar dat betekende thuis lekker douchen, eten en naar bed!

Dinsdag 6 november:
Election day, om het maar alvast te vertellen, ik heb er niet echt veel van meegekregen, om eerlijk te zijn ik las de volgende dag op telegraaf.nl dat Obama won… Het hele gezin was hier voor Romny, maar heb ook niet echt gevoeld dat ze het heel erg vonden…
Maar goed nu over naar de orde van de dag.
We stonden op met regen, dus we werden afgezet bij het huis van de tante (woont aan het begin van het erf) zodat we droog zouden blijven, miste we dus de bus! Maar goed probleem werd opgelost tante bracht ons naar school. Was wel leuk om is een keer de bus te missen, heb ik dat ook weer meegemaakt.
Op school kregen we vandaag onze cijfers, die zijn weer erg goed hoor!
Culinary art: 90
Engels: 89
Biologie: 83
Algebra:79
Basketbal:100
Weighttraining:100
US history: 90.
Dus allemaal A’s en B’s zo een beetje, school is hier ondanks het Engels gewoon verschrikkelijk makkelijk, als je een laag cijfer voor je test haalt dan zorg je toch gewoon dat je, je huiswerk netjes op orde hebt? Heb je zo weer een 100%.
Uit school basketbal en daarna thuis gedoucht en schoongemaakt.

Woensdag 7 november:
Vandaag wel de bus gehaald, dus een schouderklopje verdiend. Op school mijn laatste Nederlandse snoep opgegeten, gelukkig heb ik nog muisjes en hagelslag voor op brood! Bij koken had ik vandaag de afwasbeurt (BAH!) maar we hadden teveel zeep dus we hadden eigenlijk wel lol! Bij US history de opdracht gekregen om een facebook pagina te maken voor een president die niet eens uit de tijd van Facebook of internet kwam. Maar zoals ze zei: gebruik je fantasie, en dan met een “gemaakte” regenboog. Net zoals spongebob, vroeg ze of ik wist wie spongebob was!
Verder weer niet veel bijzonders, vandaag korter pracitce (1,5 uur) en na practice thuis gebracht, niemand die daar was. Dat geeft me best wel een vervelend gevoel, thuis komen en geen note of iets dat ze weg zijn, maar ze kwamen allemaal weer thuis.

Donderdag 8 november:
Weer een gewone schooldag, bus gehaald, lessen gevolgd en eind van de dag practice. Nu weer thuis zonder dat er iemand is, nu na bijna 1,5 uur later is er nog steeds niemand. De enige note die er was, was van Denise en was dat er een pizza in magnetron voor me stond, superlief van haar!
Dus nu heb ik pizza gegeten, mijn dagboek bijgewerkt en wou ik eigenlijk mijn huiswerk gaan doen maar internet doet het weer niet. Dus ik ga morgen de leraar maar weer lief aankijken en waarschijnlijk roept ie dan “Oke Friend You can drop it.”

Vrijdag 9 november:
Bijna weekend! Familie was thuis gekomen ’s avonds 10 uur, ze bleken naar een familie reünie te zijn geweest en uit eten.
Op school hadden we een ander rooster, want eind van de dag hadden we een pep rally! De klassen zelf waren niet heel bijzonder, zoals ik gister al zei heeft mijn Engelse leraar gezegd “Oke friend take your time” klinkt in mijn hoofd als, oké ik hoef het niet te maken….
De pep rally was eigenlijk wel saai, niemand die echt wat deed, onze schoolspirit hier is niet heel goed. Het was wel grappig want alle moeders van de senior footballers gingen op gangnama style (Schrijf je dat zo?!) dansen.
Na practice ging ik met Amber en haar ouders naar Zaxsbeeys voor de lekkerste kipmaaltijd van de wereld! En daarna de laatste footballgame.
Het was zooooo verschrikkelijk koud! We lagen met zijn zessen onder 2 dekens, wat het wel weer heel gezellig maakte. Ik heb ook voor het eerst gefrituurde oreo’s gegeten, dat is zeg maar een oliebol met daarin een oreo goed te eten hoor! En zo een mini football gevangen! Zoals ik al tegen de meiden zei, die ga ik bewaren tot mijn dood.
We hebben helaas wel verloren…
Omdat dit de laatste game was, heb ik al een stukje van mijn jaar afgesloten, het footballseizoen komt niet meer terug dit jaar…

Zaterdag 10 november:
De verjaardag van mijn lieve opa! Gefeliciteerd!
Vandaag lekker lang uitgeslapen, daarna met mijn laptop bij de tante gezeten omdat daar de wifi werkte en ik heeel erg graag een mailtje naar mijn jarige opa wou sturen!
Thuis weer niets gedaan, en ’s avonds weer gegeten bij Zaxsbeeys, ik word nog eens een echte Amerikaan met al dat fastfood…

Zondag 11 november:
Niets gedaan. Vanwege problemen met wifi is netflix ook stuk. Dus hele dag maar rondjes gelopen over het erf, gehangen op de bank en dagboek bijgewerkt.
Hopelijk hebben jullie een leuke sintmaarten gehad!
Tot volgende week!

Dikke kus Nina.

Reacties

Reacties

pappa

Hee lieverd, kort en krachtig deze keer, zojuist ff met je geskyped. Blij dat je nog even om me kon lachen Xxx
Jammer dat het kontakt met het gezin niet beter wordt, hoop dat het nog goed komt, hier of op een andere plek.
Toitoitoi en succes deze week
Xxx pappa

Aranka

Hey Nina. Nou wij hadden t dus superdruk met St. Maarten... Niet dus! Kayleigh wilde bij de deur staan maar zelfs zij vond t saai! Ik hoop ook voor je dat t thuis wel wat gezelliger wordt voor je. Dikke knuffel van de alllllllerliefste... Hihi

Mama

Lieve Nina
Jammer dat het football seizoen is afgelopen maar als ik het goed heb begrepen begint nu het basketbalseizoen. Met al dat sporten heb je vast geen last van het fastfood. Vandaag je eerste wedstrijd veel plezier en er lekker van genieten. Fijn dat je op school leuke dingen meemaakt.
Zal maar geen droptoffees meer sturen hahaha.
Dikke kus Mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active